השיקולים לניתוח הגדלת חזה

$(function(){setImageBanner('2c68d5bb-77e9-49fc-9294-69207e9d328a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

האם אפשר להגדיל? כיצד עושים זאת ולאילו תוצאות ניתן לצפון? במאמר זה נפרט לכם את התשובה לשאלות אלו.

Pixabay

ניתוח להגדלת חזה נחשב כיום לאחד מן הניתוחים הפופולאריים הקיימים כיום בתחום הרפואה האסתטית, ושביעות רצונן של הטפולות לאחר הניתוח הוא הגבוה ביותר. מטרתו המובהקת הינה הגדלת נפח השד באמצעות החדרתם של שתלים. ניתוח זה, נעשה בדרך-כלל מתוך שיקולים אסתטיים ולאו דווקא משיקולים רפואיים.

חשוב להדגיש, ניתן לבחור בניתוח הנ"ל רק לאחר שהשד הגיע לגודלו הסופי בין גילאים 16-17. יש לקבוע ייעוץ עם הרופא על צורת השתל, סוגו, וכן את דרך הכנסתו ומיקומו.

שיקולים אסתטיים

מרבית מהנשים המעוניינות לעבור ניתוח להגדלת חזה נובע בעיקר משיקולים אסתטיים כמו למשל: חזה נפול, חזה שהתרוקן, שדיים שאינם סימטריים ו/או אף חזה לא מפותח. כיום, ישנם מגוון גופים המציעים שירות זה וניתוחים אסתטיים בפרט.

החלטות חשובות טרם קבלת ההחלטה

חשוב לזכור, השתל מורכב מחומר הסיליקון. שתלים אלו מוכנסים דרך חתך בחלק התחתון של השד, בית השחי או מסביב לפיטמה. כאשר השתל מוחדר, ניתן למקמו מעל לשריר או מתחתיו.

ישנם שני סוגי שתלים עיקריים: עגולים ובעלי מראה כמו צורת "טיפה". קיימות מגוון צורות: גבוהים, צרים, שטוחים ורחבים. בנוסף לכך, רמת צמיגותם וקשיחותם משתנה מהאחד לשני, האישה היא זו שתבחר בהתאם לאישיותה ורצונה את מידת "הקשיחות" של השתל. ניתן להיוועץ עם הרופא המנתח טרם קבלת החלטה זו.

למה מיועד הניתוח?

לרוב נשים שהחזה שלהן אינו התפתח בהתאם לגודל הציפיות שלהן. נשים רבות מעוניינות בניתוח בעקבות איבוד נפח, ירידה במשקל, גיל או גם כאלה אחרי כמה לידות. יש לציין כי ניתוח להגדלת החזה אינו מהווה תחליף להרמת חזה.

פנים נוספות לעניין, נשים רואות בחזה קטן כגורם עיקרי לירידה מובהקת בביטחון העצמי שלהן. לעניות דעתנו ניתוח זה יסייע להעלים רגשות אלו, את ההתלבטות השלילית בדבר וכן גם את אי הנוחות איתן הן מסתובבות.

האם ניתן לנתח נשים שעברו מחלה (כגון סרטן השד)?

בהחלט כן! נשים שעברו את המחלה המתוארת לעיל, תאונה או אף נזק באזור הזה, תוכלנה לבחור ולשפר את המראה שלהן באמצעות ניתוחים לתיקון והגדלה.

מהלך האשפוז

כמו בכל ניתוח בשלב ההתעוררות והתפוגגותה של ההרדמה, יכול להיות שתחושי בעייפות וטשטוש קל לכמה שעות בודדות. תחושי כאב? אי נוחות? נטפל בך באמצעות תרופות משככות כאב. החזה שלך יהיה לבוש בחזיית הספורט שהבאת עמך לניתוח. לרוב, הנשים משתחררות הביתה כבר באותו היום.

תיתכן תחשוה של לחץ מקומי ו/או אף כאב ברמה נסבלת בימים הראשונים שלאחר הניתוח. במרבית מן המקרים, תרופות נוגדות כאב כגון אופטלגין, אדוויל וכדומה, יהוו פתרון אידיאלי לכך.

זמן החלמה?

בשונה משאר סוגי הניתוחים, בניתוח להגדלת החזה, החזרה לשגרה ולתפקוד רגיל תהא לאחר מספר ימים עד שבוע.

מה את עלולה לחוש במהלך שלב ההחלמה?

הינך יכולה לחוש בכאבים למשך מספר ימים, בין אם בעת שיעול ובין אם בעת תנועה של כיפוף הרמה וכדומה. ישנה אפשרות להרגיע כאבים אלו באמצעות משככי כאבים (לאחר היוועצות עם הרופא המטפל/המנתח).

מומלץ ללבוש חזייה תומכת ולא לחבוש את השד. תיתכן נפיחות קלה שעם חלוף הזמן תלך ותקטן. לרוב, משתמשים בתפרים נמסים שאינם נזקקים להוצאתם. הצלקת שתראה בהתחלה אדומה ולא אסתטית תטשטש.

בנוגע ליחסי מין, יש להימנע כליל למשך שבוע עד שבועיים לפחות, לאחר מכן אנו ממליצים על מגע עדין עד למשך כחודש וחצי עד חודשיים.

מכל האמור לעיל, כחלק מתפקידו של המנתח, הוא זיהוי הצורך של האישה והבנת הבעיה בכדי למצוא את הפתרון האידיאלי, האסתטי והמקצועי ביותר עבורך.

אנו ממליצים להימנע מכל פעילות מאומצת עם הידיים, עם זאת חשוב לבצע פעילות בסיסית בבית ולא להימנע מכך. יש לציין כי, יש להימנע משכיבה על אזור החזה למשך מספר שבועות.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה