טיפים שימושיים לבחירת ספה לבית

$(function(){setImageBanner('bef34141-301e-4706-a750-d02d864aa276','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

הסלון הוא חדר בקבלת הפנים של הבית שלכם ולכן חשוב כי הנכנס אל הבית בפעם הראשונה יתרשם מעיצוב המוקפד של סלון שלכם. רבים משקיעים זמן רב בבחירת רהיטים לבית אך ברהיט שהוא החשוב ביותר בסלון הם אינם משקיעים זמן רב.

FREEPIK

 אחת הסיבות לכך הוא הקושי בבחירה  הם אינם מצליחים לבחור את הספה הנכונה מבין שלל הדגמים וסוגי הספות ספות דו מושביות ותלת מושביות, ספות ומערכות ישיבה פינתיות, צבעים דגמים ועוד. המטרה של מאמר זה לעזור לכם לבחור את הספה המתאימה ביותר לבית על ידי של טיפים שיעזרו לכם לצלוח את המשימה הקשה של בחירת ספה לבית וליהנות מספה מעוצבת איכותית ובעיקר מתאימה לצרכים.

טיפים שימושיים לבחירת ספה לבית

חשבו על גודל הסלון

גודל הסלון הוא מרכיב חשוב מאד בבחירה של גודל הספה אם יש לכם סלון גדול במיוחד בוודאי תרצו שהספה לא תתפוס חלק נרחב ממנו. אתם צריכים לחשוב על הנושא ולאחר מכן להתאים את גודל הספה ספה גדולה או ספות פינתיות יתאימו לכך. אם יש לכם סלון גדול אתם יכולים לבחור ספות מעוגלות במקצת הן אמנם תופסות מקום רב אבל יש בהן יתרונות רבים המוסיפים לעיצוב של הסלון אם החלל קטן תוכלו לבחור ספה קטנה.

החליטו על כיוונה המדויק של הספה

הכיוון המדויק של הספה  מתאים לאופן החיים של יושבי הבית אם אתם אוהבים לשבת מול הטלוויזיה הספה צריכה לפנות לשם. במידה ואתם אוהבים לארח ויש בבית אורחים רבים אתם צריכים שהספה תהיה סביב השולחן בחצי עיגול ואם אתם יושבים לשחק ולקרוא כדאי לפזר כריות וכיסאות רבים על מנת כולם יוכלו ליהנות בתוך מרחב אחד.

בחרו את הצורה של הספה

לאחר שבחרתם את סגנון הספה הגיע השלב הבא של בחירת צורת הספה. ספות פינתיות מתאימות לחללים פתחים שמעוניינים לחלק ובעצם גם בסלון גדול יתאימו ספות פינתיות. ניתן גם לבחור ספות עגולות או אובליות ולעצב אותן כך שיתאימו למטרה.

בדקו איזה סוג ריפוד יתאים לכם

ישנן ספות שיש להן מראה נהדר כמו למשל ספות פינתיות העשויות מזמש, למרות שזמש הוא נח במיוחד ובעל מגע רך הוא לא יתאים לבית עם ילדים או חיות מחמד. ניתן לבחור ספות פינתיות מעור או דמוי עור הוא מתאים במייחד לבית שיש בו ילדים כי הוא קל לניקוי ויקרתי גם יחד עם זאת ניתן למצוא שלל רב של בדים דוחי כתמים וקלים לניקוי וצבעוניים .

בחרו בסגנון שמתאים לביתכם

חשוב מאד שהספה שתיבחר לבסוף תשתלב היטב עם סגנון הסלון שלכם. אם בחרתם בסגנון מודרני ספות פינתיות המעוצבות בקו עדכני וישר יתאימו לכם לחלל של הסלון הוא צבעוני במיוחד ספה בצבעים שאינם רועשים תבצע עבודה טובה למדי. בעניין הזה אין כללים יש לעקוב אחר רחשי הלב.

בחרו ספה עם הדפס או צבע

קיימות בשוק מגון רחב של ספות פינתיות עם הדפסים וצבעים נועזים במיוחד לא תמיד אתם תרצו לבחור אותן אך כדאי שתדעו כי ישנה אופציה כזו אם תרצו להעז ולהפתיע את האורחים ואולי את עצמכם.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה