כסאות מנהלים – שילוב של יוקרה ונוחות

$(function(){setImageBanner('d5a82ebd-5912-4341-82cd-0dbf71fee3db','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

להיות מנהל בחברה זו משימה מורכבת ומאתגרת. זה נכון כמעט לגבי כל סוג של עסק. מנהלים צריכים בכל יום לקבל החלטות לגבי תקציב, ניהול כוח אדם, שיווק והפצה ולבצע בחירות עסקיות בהתאם למידע שמובא בפניהם. בנוסף, מדובר בתפקיד שדורש אחריות רבה, שבסופו של דבר מוטלת על כתפי המנהל, ולא על העובדים שכפופים לו. למעשה, להיות מנהל טוב זו סוג של אמנות. אין פלא, אם כך, כי יש כיום סדנאות רבות בעולם העסקי שמלמדות איך להיות מנהלים טובים יותר באמצעות שיטות שונות.

freepik

חלק מהתנאים שיש למשרת מנהל, כוללים גם כמה סמלי סטטוס ויוקרה. באופן טבעי, ככל שמתקדמים בדרגות הניהול עולה בהתאם השכר וגם משתפרים התנאים הכלליים של העבודה. הטבות כלכליות כמו ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות ואלמנטים נוספים הם שכיחים ומוכרים. אך יש גם דברים קטנים ויומיומיים יותר שהופכים את משרת המנהל לנחשקת.

אחד מהיתרונות הקטנים והיומיומיים האלה טמון בכך שמנהלים בדרך כלל ייהנו במשרד שלהם מישיבה על כיסא מנהלים. למי שפחות מכיר את הנושא - כסאות מנהלים הוא שם כולל לכסאות יוקרתיים ונוחים יותר מהכיסא המשרדי הממוצע.  לכיסא מנהלים יש את המאפיינים שלו, שכוללים בדרך כלל רמת נוחות גבוהה יותר, אפשרויות התאמה אישית מתקדמות וכן תג מחיר יקר יותר מאשר כסאות משרדיים ממוצעים אחרים.

למה משמשים בעיקר כסאות מנהלים?

כסאות מנהלים משמשים קודם כל לישיבה והם ערוכים לישיבה ממושכת מדי יום. כסאות מנהלים נחשבים יוקרתיים יותר מפני שבדרך כלל הם עולים יותר וגם מפני שרמת הגימור והנוחות שלהם גבוהה ביותר. די שכיח למצוא כסאות מנהלים עם ריפוד מעור, בניגוד לכסאות משרדיים שיש להם ריפוד מבד. ריפוד העור הוא נוח יותר וגם נותן את אותה תחושה יוקרתית שנדרשת מכל כסא מנהלים.  

כסאות מנהלים הם גם סמל סטטוס

כמובן שלא רק מנהלים יכולים לשבת על כסאות כאלה. במקרים רבים ניתן למצוא כסאות מחשב משרדיים שהמחיר שלהם יהיה יותר גבוה מכסאות מנהלים. אך כסא מנהלים הוא שם כולל לסוגה מסוימת של כסאות משרדיים עם מאפיינים בלעדיים. המטרה הראשונית של יצרני כסאות המנהלים היא לבנות כסאות שגם יהיו נוחים ובריאותיים וגם יהיו גבוהים יותר ויעניקו תחושה של עוצמה ואחריות. מהבחינה הזו, כסא מנהלים במשרד בהחלט משמש גם כסמל סטטוס, ולא רק למטרה הפונקציונלית של ישיבה לאורך זמן.

כסאות מנהלים ארגונומיים ואורתופדיים

כסא המנהלים המושלם יהיה כזה שהוא גם אורתופדי או ארגונומי. כסאות ארגונומיים ואורתופדיים הם כסאות שיש להם תכונות בריאותיות של שמירה על הגב והתאמה למבנה הגוף הספציפי של מי שיושב עליהם. מטרות אלו מושגות בכמה דרכים. ראשית, כסאות מנהלים בריאותיים מספקים תמיכה טובה לגב התחתון. בחלק מהכסאות מותקן מנגנון אוויר שמאפשר לנפח כרית קטנה בגב התחתון וכך לספק תמיכה טובה יותר. בנוסף לכך, כסאות רבים ניתנים להתאמה אישית באמצעות ידיות מתכווננות שבעזרתן ניתן לשלוט בכל צורת הישיבה.

כסאות מנהלים צריכים להתאים לישיבה של שעות ארוכות במשרד. ישיבה ממושכת כזו יכולה לגרום לפגיעה בגב התחתון לטווח ארוך ולבעיות גב אחרות. כיסא שהוא אורתופדי או ארגונומי יכול להקטין במידה רבה את הנזק הנגרם לגב כתוצאה מהישיבה הארוכה.

כסאות בעלי מנגנונים של שמירה על הגב הם יקרים יותר, אך כאשר מדובר בכיסא מנהלים, בדרך כלל התקציב המשרדי מאפשר זאת. כסא מנהלים הוא אמצעי לשפר את תנאי ההעסקה של מי שיושב עליו ומתאים מאוד גם לעצמאים שמנהלים את המשרד שלהם ורוצים לחוות את התחושה של הנוחות והיוקרה.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה