כפפות עמידות בחום לשמירה על הבטיחות בטמפרטורות גבוהות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6c2297b9-014e-4519-9521-fc7d18beec96','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6c2297b9-014e-4519-9521-fc7d18beec96','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,38345,'Image','');},15]]);})

תחומי עיסוק שונים, כרוכים בשימוש בחומרים מסוכנים או בביצוע עבודות מסוכנות הדורשות הגנה על חלקים מסוימים בגוף. בחלק ניכר מהמקרים, יש צורך להגן במיוחד על הידיים. כפפות עמידות בחום וכפפות הגנה במצבים אחרים, משמשות להגנה על הידיים מפני פגיעה, שבמקרים רבים עלולה להיות קשה ובלתי הפיכה. בשורות הבאות נתמקד בפריט חשוב שכל מי שמתעסק בתחומי עיסוק או מקצועות שבמהלכם הוא מסכן את הידיים שלו נדרש לו.

freepik

. הפריט הזה הוא כפפות הגנה, ובפרט כפפות עמידות בחום. מה הן בעצם כפפות עמידות בחום? אילו תחומי עיסוק ומקצועות מחייבים שימוש בכפפות הללו בזמן העבודה? איך לבחור את הכפות האיכותיות והמתאימות ביותר, שיענו על הצרכים באופן הנכון ביותר?

כפפות עמידות בחום – מה זה בעצם

כפפות עמידות בחום הן כפפות שבהן נעשה שימוש בזמן עבודה בתנאים של חום קיצוני. הכפפות עשויות מחומרים מבודדים, המספקים הגנה מושלמת על כפות הידיים, ובמקרים רבים יש להשתמש גם בבגדים בטיחותיים אחרים, להגנה על חלקים אחרים בגוף. כפפות עמידות בחום מאפשרות למשתמש לתפקד היטב גם בתנאים של חום קיצוני – מגע עם חומרים לוהטים, קרבה לתנורים בטמפרטורות גבוהות ועבודה בסביבה רווית חום ומסוכנת לעבודה באופן כללי, ועל אחת כמה וכמה עבור מי שאיננו מצויד כהלכה.

באילו תחומי עיסוק נדרשות כפפות עמידות בחום

כל תחום עיסוק שבו העובד שוהה בקרבת תנורים חמים ונדרש מעת לעת להוציא באופן ידני חומרים מתוך תנור לוהט או להכניס אליו חומרים, נדרש להשתמש בכפפות עמידות בחום. עם תחומי העיסוק שבהם הכפפות הללו נדרשות במיוחד, ניתן למנות את העיסוק במתכות לוהטות, וכן תחומים מסוימים בתעשייה. תחום שבו כפפות עמידות בחום נדרשות באופן מיוחד, הוא תעשיית המזון ובמיוחד מטבחים תעשייתיים, שבהם טבחים מנוסים נדרשים להכניס מגשים לוהטים לתנורים, או להוציא משם עגלות בישול, מגשים, סירים ופריטים אחרים. גם בתחום האפייה, הכפפות מהסוג האמור לעיל הן פריט חיוני שבלעדיו אסור בתכלית האיסור לגשת לתנורים חמים, ועל אחת כמה וכמה לגעת במגשים או במוצרים הנמצאים בתוכם. מי שמתמצא בתחום, יודע לזהות באופן מיידי את בעלי המקצוע הרלבנטיים, ובעיקר מי שעוסקים באפייה ובקונדיטוריה.

בעלי המקצוע הללו נכווים לא פעם ולא פעמיים ובדרך כלל הזרועות שלהם מלאות סימני כוויה. עם זאת, שימוש באמצעי הגנה נאותים נוסף על כפפות עמידות בחום, עשויים למנוע חלק ניכר מהבעיות. במפעלים שבהם תהליך ההכנסה וההוצאה של מגשים ועגלות בישול לתנורים הוא אוטומטי, הסיכון לעובדים הוא מעט נמוך יותר. אבל נכון להיום גם במטבחים המוציאים מאות ואפילו אלפי ארוחות ביום, עדייך תהליכי העבודה הם ידניים.

סוגים שונים של כפפות עמידות בחום

למרות שלכאורה כל הסוגים של כפפות עמידות בחום הם דומים, יש הבדלים בין הכפפות השונות. ההבדלים נוגעים בעיקר לגובה הטמפרטורות אשר הכפפה עמידה להן ויכולה להעניק למשתמש הגנה מיטבית. גם החומרים שמהן עשויות הכפפות הללו, משתנים בהתאם לצורך ובהתאם לאופי העבודה של המשתמש. ככל שרמת החשיפה לחום היא גבוהה יותר, כך כפפות עמידות בחום צריכות להיות עמידות יותר לטמפרטורות גבוהות ובכלל. זה המקום להזכיר גם שהבלאי של כפפות מהסוג הזה הוא גבוה, ויש להחליף אותן מדי כמה שבועות בהתאם לאופי השימוש והאינטנסיביות שלו. מעוניינים לדעת עוד? רוצים להשיג כפפות עמידות בחום באיכות הגבוהה ביותר ובהתאמה לצרכים ולאופי השימוש? אם כן, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של עמוס גזית יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו להם לבחור את הכפפות הטובות והמתאימות ביותר לצרכים שלכם ולאופי השימוש היום יומי בכפפות הללו.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה