מדירת קבלן לדירת בוטיק – הכירו את הרעיון של שינויי דיירים

$(function(){setImageBanner('bc8d4f27-802a-497a-998b-806b9fc30412','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

בשעה טובה ומוצלחת מצאתם את דירת החלומות. מצאתם דירה מקבלן, בסביבה שאתם רוצים, במחיר שאתם רוצים. אתם מרוצים מהעובדה שאתם חוסכים לא מעט כסף בזכות העובדה שאתם קונים דירה "על הנייר" משום שהקבלנים והיזמים מצ'פרים את הרוכשים המקדימים בהנחות מאוד יפות. בשלב זה, ראיתם הדמיות ואולי גם שרטוטים. בהדמיות, מאוד קל להתרשם מהחזות החיצונית של הבניין.

pixabay

השאלה היא, האם הלב של הבית, "הבפנים" של הדירה, באמת צפוי להתאים בצורה אופטימלית לצרכים שלכם? הכירו את המושג שינויי דיירים, למה זה חשוב ואפילו הכרחי שתדעו ולמה כדאי שתתכוננו.

האם הקבלנים ערוכים לביצוע שינויים

קבלנים ויזמים מתכננים ובונים בניינים תוך רצון למקסם את הרווחים שלהם. זה טבעי ומובן, אבל צריך לזכור שדירת קבלן בבסיסה פונה למכנה משותף רחב ולא תמיד מותאמת לצרכים שלכם או לצרכים שיגיעו בתוך שנים ספורות. ככל שהתוכניות שלכם כוללות מגורים בדירה מתאימה למשך יותרת שנים, כך כדאי להביא בחשבון שינויי דיירים יותר משמעותיים. כיום, התהליך הזה לא ייחודי ומרבית הקבלנים מוכנים להיערך לכך ולבצע התאמות שונות בדירות, במהלך הבניה. חשוב לפנות לקבלן או לנציגים מטעמו, שמטפלים מולכם בשינויים הרצויים לכם. במידת הצורך, יספרו לכם שהשינויים שאתם רוצים מצריכים הכנת שרטוטים בעזרת אדריכל. הבשורות הטובות הן שתכנון שינויים שנעשה על ידי אדריכל מטעמכם יהפוך דירת קבלן סטנדרטית לדירת בוטיק של ממש.

דירה חדשה בהתאמה אישית

נכון, מפרט קבלני של דירת קבלן יאפשר לכם לעבור לדירה עם קבלת המפתח, בלי התאמות נוספות. אבל בדרך כלל המפרט הכללי הזה לא יוכל להביא בחשבון את הצרכים המיוחדים ואת ההעדפות הייחודיות שלכם. לדוגמא, יכול להיות שהמטבח מהקבלן לא יהיה מעוצב לטעמכם או שיהיה קטן מדי. יתכן שאופן חלוקת הדירה לא יהיה אופטימלי עבורכם. שינוי חלוקה פנימי, לצרכים שלכם עשוי לשנות את הדירה שלכם מן הקצה אל הקצה. את הנישות, מקומות האחסון, הנמכות, הגבהות, את כל אלה ועוד אפשר לשנות, לפעמים יותר, לפעמים פחות. התאמה לצרכים האישיים שלכם – זה המפתח ולשם חותרים.

חשוב לזכור בדרך לדירת בוטיק

במעבר ובשינוי, מדירת קבלן לדירת בוטיק, הביאו בחשבון את הדברים הבאים:

  • תמיד, שינויים לפני האכלוס יהיה זולים יותר ונוחים יותר לביצוע, לעומת שינויים ושיפוצים לאחר האכלוס.
  • שינויים מסוימים חשוב לבצע במהלך הבניה עצמה. שינויים אחרים ניתן לבצע רק לאחר מסירת מפתח (למשל שינויי נגרות).
  • עדיף להתמקח עם הקבלן על הכנסת שינויים, בזמן המשא ומתן על הרכישה. הכנסת שינויים עולה כסף אך הקבלן עשוי ללכת לקראתם במידה כזאת או אחרת.
  • אחרי שחתמתם, מאוחר מדי מכדי להתמקח. בדקו מראש כמה עולה כל שינוי, תוך התחשבות בגודל (שינויי, כמו בניה ושיפוץ מחושב לפי מחיר למטר כפול גודל השטח).

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה