$(function(){setImageBanner('7dc72d4e-d6d6-48e7-81b6-6de8780b4abd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

טיסות מנהלים הן טיסות המיועדות לצרכי טיסות פרטיות- מדובר על מנהלים ששייכים לדרג הבכיר בארגונים בהם הם עובדים. כל הפרטים- בכתבה הבאה.

CANVA

מהם מטוסי מנהלים?

טיסות מסוג זה הן ברוב המקרים טיסות שנועדו לצרכי נסיכות עסקים או למטרת השתתפות בכנסים במקומות שונים ברחבי העולם. מדובר לרוב על נסיעות למרחקים ארוכים המחייבות שעות טיסה רבות. ההבדל העיקרי בין טיסות מנהלים לסוגי טיסות אחרים הוא העלות שעלולה להיות יקרה, אין כל ספק כי מדובר על חוויה ייחודית עבור ציבור המנהלים.

מטוסי מנהלים במסגרת טיסות מנהלים  הם מטוסים קטנים המיועדים ברוב המקרים לצרכי טיסות פרטיות, מדובר על מטוסי סילון הכוללים בין 8-15 מקומות ישיבה. בכל המטוסים ניתן למצוא פאר רב וכך המנהלים נהנים מנוחות מושלמת במסגרת הטיסה שלהם. מדובר על מנהלים השייכים לדרג הבכיר של הארגונים בשמם הם נשלחים לטיסה. אותם מנהלים עשויים לטוס מרחק טיסה המרוחק שעתיים ממקום מוצאם ולשוב לביתם בערב.  

  אפשרות להמריא בשעה נוחה עבורם

באמצעות טיסה פרטית ניתן להמריא בכל שעה הנוחה עבורם וגם הם יכולים להיות בשקט כי הטיסה לא תצא בלעדיהם.  מדובר על טיסות הממריאות בהתאם ללוח הזמנים של המנהלים על מנת לאפשר להם לשלוט בלוח הטיסות ולתכנן את הטיסה במועד הרצוי בהתאם ללוח הזמנים שלהם. משמעות הדבר כי אין צורך להיות תלויים בלוח הזמנים של שדה התעופה אלא אפשר לקבוע את שעת הטיסה המתאימה ביותר.

חברות התעופה מודעות לחשיבותה של טיסת מנהלים. בחברות הללו  מבינים את הצורך לספק רמות שירות פרימיום שיכולות לשדרג את מערך התעופה. חברות התעופה יכולות למנף את הטיסות הללו על מנת לספק לקהל המנהלים את השירות הטוב ביותר וכך להרחיב את השירות עבור מנהלים. הטיסות הללו מאפשרות למנהלים לתכנן את סדר היום שלהם בצורה טובה יותר וכך להוביל לאיזון בין העבודה ובין חיי היום יום, מה שלא אפשרי במסגרת טיסה רגילה.

 אפשרות לנחות בשדה תעופה קרוב ליעד שלכם

 

מה עוד היתרון המשמעותי בטיסות של מנהלים? האפשרות לנחות בשדה תעופה קרוב ליעד שלכם. אין ספק כי מדובר על יתרון משמעותי ביותר וכך ניתן לקצר את משך הטיסה ולנחות ביעד הקרוב ביותר. איזה עוד יתרון משמעותי יש לטיסות מסוג זה? עוד יתרון משמעותי בא לידי ביטוי באפשרות לחסוך את זמן ההמתנה הארוך בשדה התעופה. באמצעות טיסות מסוג זה תגיעו בדיוק בזמן  וגם תהיה אפשרות לדאוג לסידורי הסעות אל ומשדה התעופה כך שלא יהיה זמן מיותר.

 

 רגע לפני סיום

טיסות מסוג זה מיועדות עבור ציבור מנהלים בזמן הנוח והמתאים עבורם ומאפשרות להם ליהנות מחוויית טיסה משודרגת ביותר לכל אורך הטיסה, בין אם מדובר על טיסה קצרה או בין אם מדובר על טיסה ארוכה.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה