מנסים לשחק ברשת והאינטרנט לא זז? הנה מה שתעשו

$(function(){setImageBanner('193cbbb6-6337-4709-ae8d-15e10d603f2c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

תקופת הבידוד והריחוק החברתי אמנם פגעה בענפים רבים, אבל עבור לא מעט אנשים, הקורנה סיפקה את פסק הזמן הנחוץ כדי לחזור לאסקפיזם המושלם - משחקים ברשת. אך הקללה הכי גרועה בשביל מי שמשחק ברשת היא לאגים במשחק שנגרמים בדיוק ברגעים הכי קריטיים. אם גם אתם נתקלים בבעיות של מהירות גלישה ותקיעות במהלך משחקים ברשת, אספנו עבורכם את הטיפים האולטימטיביים לשיפור מהירות הגלישה של האינטרנט הביתי.

השלב הראשון - איסוף נתונים

לפני שניגשים לשבור קירות בבית, להתקין מגדילי טווח על כל שקע רענן, לקנות נתב חדש או לחווט את כל הבית בכבלי רשת, כדאי בכלל לבדוק אם הבעיה היא בכם או בשרת. לעיתים, משחקים בהם השרת עמוס במשתמשים פשוט לא מצליחים לעמוד בעומס ומספקים חווית משחק איטית ותקועה לשחקנים השונים. על כן, כדאי בשלב הראשון לבדוק האם אתם מקבלים את מה שאתם משלמים עליו. עבור כך, ישנם אתרים רבים המציעים שירות של בדיקת מהירות הרשת, ומאפשרים לכם לבדוק מהי מהירות הגלישה האמיתית שלכם באמצעות תקשורת עם שרת ניאטרלי ובדיקת מהירות ההורדה והעלאה לשרת. אם התוצאה המתקבלת נמוכה משמעותית מהמהירות עליה אתם משלמים, סביר כי ישנה בעיה בתשתית הביתית.

 pexels

דרך כפול מהירות שווה זמן

הדבר הכי בסיסי שעשוי לשפר את מהירות האינטרנט הביתי הוא המרחק בין נתב האינטרנט לבין המחשב עליו אתם משחקים. אם לדוגמא המחשב נמצא בחדר אחד בבית והנתב נמצא בסלון וביניהם מפרידים 20 מטרים ושלושה קירות, סביר שמהירות שתתקבל בחדר תהיה איטית משמעותית מזו שתתקבל בסלון. ישנן מספר דרכים לפתור בעיה זו. אחת מהן היא לעשות שימוש ברכיב המגדיל את טווח האינטרנט ויכול להיות מותקן בכל מקום בבית. הרכיב בעצם משמש נתב נוסף ובכך מקצר את מרחק העברת הנתונים האלחוטי ומתגבר על מכשולים כמו קירות או רהיטים כבדים. אם המרחק בין המחשב לנתב אינו גדול, מומלץ לנסות להשתמש בחיבור באמצעות כבל רשת ולא באמצעות חיבור אלחוטי. מדובר אמנם בחיבור מעט פחות נוח ולעיתים מסורבל, אך הדבר מאפשר לכם להימנע מניתוקים בלתי צפויים העשויים לנבוע מאופיו של החיבור האלחוטי ולהגביר את מהירות האינטרנט שכן הכבל אינו צריך להתגבר על מכשולים בבית.

 

חופשי זה לגמרי לבד

אם אתם נמצאים בבית עם דיירים נוספים ובו כולכם עושים שימוש באינטרנט באותן שעות עבור צרכים שונים - צפיה בסרטים או בסדרות, שיחות וידאו ומשחקים ברשת, סביר כי כל אחד מכם פוגע במהירות הגלישה של האחר שכן אתם חולקים את אותו רוחב פס. במקרה הזה, הפתרון הטוב ביותר יהיה להגדיל את מהירות האינטרנט או לתאם שעות בין הדיירים ובכך למנוע חלוקה של רוחב הפס.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה