מתכננים לקנות פוליסת ביטוח בריאות פרטי? הנה 4 שיקולים שכדאי לקחת בחשבון

$(function(){setImageBanner('e9aee444-3109-43d6-b5da-b617e468b93a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

נכון שתוחלת החיים הכללית גדלה באופן משמעותי, אבל עובדה היא שגם מספר המחלות שפוגעות באנשים נמצא בעלייה.

פוליסת בריאות

האינפלציה הרפואית הגבוהה של היום והמחירים הגבוהים של שירותי הבריאות בארץ עלולים להשפיע על ההתנהלות הכלכלית של אנשים ובמקביל להשפיע באופן משמעותי גם על הבריאות. אחת השיטות להיערך מבחינה כלכלית לסיכונים בריאותיים היא רכישת ביטוח בריאות פרטי.

אז בואו נדבר רגע על ארבעת הצעדים שחשוב לנקוט בהם כשמחפשים ביטוח בריאות פרטי, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת כשאתם קונים את הפוליסה המתאימה.

אבל קודם בואו נבין מה זה ביטוח בריאות

ביטוח בריאות פרטי הוא חוזה בין חברת ביטוח לבין מבוטח. המבוטח משלם פרמיה לחברת הביטוח, ובתמורה חברת הביטוח משלמת עבור ההוצאות הרפואיות של המבוטח, כמו:

  • אשפוז
  • טיפולים רפואיים
  • ניתוחים
  • בדיקות
  • סריקות
  • ותרופות.

המבוטח עשוי לשלם בהתחלה את החשבונות ואז לקבל החזר כספי מחברת הביטוח. מצד שני, אם הוא בוחר בשירות ללא מזומן, החשבונות הרפואיים יוסדרו ישירות על ידי חברת הביטוח עם בית החולים, במקרה של אשפוז.

התנאים, לעומת זאת, עשויים להשתנות מבחינת חברות ביטוח שונות. עכשיו בואו נבחן את חמשת השיקולים שצריך לקחת בחשבון על מנת למצוא פוליסת ביטוח בריאות פרטי שתתאים להעדפות ולצרכים שלכם.

1. מומלץ לקנות ביטוח בריאות פרטי שמתאים לדרישה העיקרית שלכם

ביטוח בריאות פרטי התפתח באופן משמעותי בישראל בעשור האחרון, עם מגוון מוצרי ביטוח שיש להם מאפיינים ומפרטים שונים. יש היום פוליסות ביטוחי בריאות שמתאימות לסטודנטים, זוגות, משפחות צעירות, אזרחים ותיקים, אנשים שסובלים ממחלות לב או סוכרת.

יש גם פוליסות ביטוחי בריאות שמתאימות לאנשים שכבר אובחנו כחולי סרטן, וקל ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות. לכן השיקול הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא להבין את הצורך העיקרי שלכם. האם אתם זקוקים לכיסוי למחלה קיימת? או לכיסוי להיריון ולידה? או שמא אתם צריכים זמינות של טיפולים בחו"ל?

לאחר שהתשובה לשאלות אלו תהיה ברורה לכם, תוכלו להחליט איזה סוג של ביטוח בריאות פרטי אתם צריכים.

2. חיפוש הכיסוי המדויק המוצע

חשוב להקפיד לקרוא את האותיות הקטנות של פוליסת ביטוח בריאות פרטי כדי להבין את הכיסוי המדויק שמוצע.

3. כיסוי לאשפוז

כיסוי אשפוז מכסה שהות בבית חולים לצורך טיפול תרופתי או לטיפול שנמשך יותר מיממה. כל חברות הביטוח מספקות כיסוי זה בעלויות גבוהות, כלומר, עד לסכום שמכסה כמעט מאה אחוזים מהעלויות לאשפוז. מומלץ לחפש פוליסת ביטוח בריאות פרטי שמציעה כיסוי מקסימלי לאשפוז.

4. כיסוי הוצאות אשפוז לפני ואחרי

הכוונה היא להחזר כל ההוצאות שקדמו לתקופת האשפוז ועלויות לאחר השחרור מבית החולים, שמיוחסות ישירות למחלה או לפציעה שבגינה אושר התשלום למבוטח. בדרך כלל, הזכאות לאשפוז לפני ואחרי היא בין חודש לחודשיים בהתאמה.

אבל יש פוליסות שמציבות מגבלות על סכום הכיסוי. חפשו ביטוח בריאות פרטי שמספק את הכיסוי הרב ביותר על הוצאות אשפוז לפני ואחרי.

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה