עולם התקשורת הדיגיטלית – איך מגדילים את המוניטין של עסק מקוון?

$(function(){setImageBanner('a08eca0a-ce62-4953-9170-27951f965688','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כלי התקשורת בעולם המודרני הלכו והתפתחו. חלקם שינו את פניהם, אחרים נעלמו כמעט לחלוטין מן התודעה הציבורית. העולם הדיגיטלי פורץ הדרך היווה מרכיב מהותי בשינוי הכיוון של תחומי חיים רבים הקשורים לפופולריות ולמדד פרסום ונראות. כך בדיוק נוצר המצב שרשת האינטרנט הדיחה את אמצעי התקשורת הקלאסיים והפכה להיות הפנים המרכזיים של הפרסום העולמי.

בהחלט ניתן לומר, כי עבור רוב היזמים, בעלי החברות ואנשי הפרסום- החשיפה ברשת האינטרנט היא הבסיס המרכזי לפעולתם. מיליוני גולשים מצויים בכל עת, כשהם גולשים בין האתרים ובוחנים אותם על פי צרכיהם ותחומי ההתעניינות שלהם. לפיכך, אין ספק, כי בעולם החדש שנוצר בתחום הפרסום והמיתוג ובמיוחד בשל הצורך לפופולריות בפני מספר גדול ככל האפשר של גולשים רלוונטיים שנחשבים בכל הרצינות לקוחות פוטנציאליים- יש להתמודד על נוכחות חזקה ומהותית ברשת האינטרנט. במידה רבה הגדלת החשיפה ושגשוג הנראות עשויות להגדיל את המוניטין של העסק ולסייע לו בהרחבת מעגל הלקוחות המניבים תשואה כלכלית אופטימלית.

להגדיל את מדד הנראות ולהביא לפופולריות משמעותית

SERP הוא המדד שמייצג את דף תוצאות מנוע החיפוש. דירוג זה למעשה מקנה את הידיעה באיזה מיקום החברה המסחרית מדורגת. מובן, שפרמטר זה הוא הבסיס והעיקר לכל תחילת עבודת האתר בתהליך קידום אתרים. בתהליך זה שדורש שיטות עבודה רבות ומורכבות חשוב מאוד להכיר במציאות ולהבין את ניתוח המצב הנוכחי באופן ישיר. כאשר בעל האתר העסקי מעוניין שתהליך של קידום אתרים מקצועי עבור האתר שלו, הוא חייב להנפיק את המידע הראשוני: באיזה מיקום האתר שלו מצוי ללא הקידום.

כך, תהליך העבודה יהיו בעל שקיפות ומהימנות וכל העצמה או שיפור יהיו ניכרים באופן ברור. החלום של כל בעל עסק קלאסי או אינטרנטי הוא ללא ספק  להגיע לקהל לקוחות רב ורלוונטי- באמצעות תהליך יעיל ומדויק של קידום אתרים יתבצע בהכרח שיפור מדוד באופטימיזציה של מנוע החיפוש כלפי האתר, ובכל ישתפר הדירוג של האתר בין תוצאות החיפוש ובמיוחד מדד הנראות שלו בפני הקהל הרחב ברשת האינטרנט.

אם לא עשית קורס קידום אתרים אז אתה חייב גם לדעת שככל שדרגת ה- SERP מותאמת וגבוהה יותר עבור מילות מפתח וצירופי קוד מתואמים, הרי שיגדל באופן חד הסיכוי שדווקא קהל הגולשים, שעשויים להוות את הלקוחות הרלוונטיים ימצאו את האתר המקודם וייכנסו דווקא אליו ולא לאתרים האחרים המציעים שירותים או מוצרים דומים ומקבילים. אז מה הכוונה בלקדם אתר? התשובה היא חד משמעית: להביאו למיקום הפופולרי והיעיל ביותר בין רשימת תוצאות החיפוש. ככל שרשימה זו היא ארוכה, הרי שהיא משתרעת על הרבה מאוד עמודים.

לי כל המחקרים, ברור, שרובם ככולם של הלקוחות האינטרנטיים מתעניינים אך ורק בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, מעבר לו- מבחינתם נמצאים הרי החושך. כלומר: כל אתר שהצליח ב SEO להגיע לעשר התוצאות הראשונות המופיעות ברוב המקרים בעמוד התוצאות הראשונות, הרי שהוא יוכל להימצא בנראות ובפוטנציאל הצלחה ושגשוג, ככל שהאתר נדחק אחורה לעמודים האחוריים הוא למעשה נעלם לחלוטין מן התודעה. כאילו לא היה כלל...לכן, בתהליך קידום האתר אל עבר אחד מהמיקומים המשמעותיים והרלוונטיים, יש לחשוב על שיפור האתר ועל הנראות שלו לא רק בעיני הגולשים הממוצעים שעשויים להוות לקוחות עתידיים, אלא הרבה יותר על מנת לשפר את דירוג האתר בעיני מוחות טכנולוגיים עתירי יכולת של ניתוח אלגוריתמים של מנועי החיפוש השונים גוגל, בינג, יאהו ואחרים.

Pixabay

אז איך מבצעים בפועל את תהליך האופטימיזציה, Search Engine Optimization ?

אנשי שירות בתחום קידום האתרים מודעים לעובדה, כי ישנם מספר מרכיבים, אשר רק בשילובם יחד, הם עשויים להביא לתוצאה הרצויה של דירוג האתר. מנועי החיפוש, כידוע, מפעיל ניתוח אלגוריתמים מתוחכם על מנת לנתח את הדירוג של האתר, בהתאם לניתוח זה מנהלים אנשי המקצוע בחברות קידום אתרים את תהליכי הטכניקה. אנשי קידום אתרים מבצעים שיטות עבודה מומלצות כדי להגדיל את הסיכוי להעלות את האתר הרלוונטי למעלה רשימת תוצאות החיפוש. בחברות אלו עומלים לילות כימים על מנת להנפיק דרכים להעלות את המיקום בדף תוצאות מנוע החיפוש. פרמטרים שונים מהווים את הפתרון לגידול ההשפעה של חשיפת האתר לכלל ציבור הגולשים. ראשית, התחום העיקרי שמרכיב את הבסיס לעליית הדירוג של האתר בעיני מנועי החיפוש הוא תוכן. מובן, שכאשר רוצים לשפר את פני האתר ודירוגו יש להתחיל בהפקת תוכן איכותי, אמין ומקורי.

כלומר רצוי שהתוכן של האתר יהיה רלוונטי ואיכותי לתועלת קהל הצרכנים המשמעותי שעשוי להוות את הלקוחות המסחריים שיביאו לרווחים כלכליים ולהצלחה עסקית. בנוסף, מנועי החיפוש מבוססים על יכולת סקירה וניתוח מהימנים במיוחד. לפיכך, יש להקפיד להשתמש באתר אך ורק בתכנים מקוריים בלבד. מערכת התכנות של מנועי החיפוש מורידה דירוג משמעותי בעקבות שימוש בתכנים מועתקים, משועתקים וכאלה שאינם מקוריים. עוד אחת הדרכים המרכזיות שמבססות את תחום קידום האתר באופן של אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש היא ניתוח מילות מפתח וביטויי קוד מרכזיים.

מרכיב זה הוא חשוב במיוחד לצורך שיפור האופטימיזציה בשל הצורך להלימה מדויקת ככל האפשר בין מילות החיפוש המוקלדות בשורת השאילתה של הגולש לבין מילות החיפוש שיופיעו במאמרי התוכן שייסרקו בידי מנועי החיפוש. כמו שמובן מה מחיר שיווק של חברות קידום אתרים לאתר שלך כך מובן, שהשימוש היעיל והמיטבי במילות מפתח מדויקות ורלוונטיות יוכל להוביל לעובדה שניתן יהיה לוודא שרק הגולשים הרלוונטיים לאתר המסחרי יתעניינו בו וייכנסו אליו. באמצעות מילות המפתח שנחשבות כעמודי תווך במאמרי התוכן של האתרים המסחריים ניתן לבנות את כתיבת האתר באופן שישתפרו הסיכויים להימצא בדירוג גבוה יותר בעיני מנועי החיפוש ולהתמקם במיקום אטרקטיבי יותר ברשימת התוצאות. תחום נוסף שעליו אמונים אנשי המקצוע בתחום שירות קידום האתרים הוא תיקון שגיאות טכניות וטכנולוגיות באתר.

והרי כל האתר העסקי מתוכנת על בסיס מחשוב וידע ברמה הגבוהה ביותר בהבנת סודות המדיה הדיגיטלית. ואולם כמו בכל בסיס ישנן לפעמים תקלות שמתרחשות בלב ההפעלה של האתר. תקלות הן תמיד עניין יחסי, בלתי ניתן להימנע מהן לחלוטין, ובכל זאת מי שמפעיל את התכנה ואמון על השתלשלותה היומיומית הם בני אנוש ולא מלאכים, ואולם בהחלט חשוב במיוחד לצמצם ככל האפשר את מספר הטעויות שעלולות להביא לפגימה קשה בחוויית הגולש.

אחת התקלות הנפוצות שבהן רצוי להתעסק ולבחון לעומק היא שגיאה 404. כאמור, לא ניתן לחלוטין למנוע אותה, אך רצוי לבצע פעולות מנע שיצמצמו אותה למינימום, וכמו כן, כאשר היא כבר מתרחשת, הרי שיש לטפל בה באופן ראוי ומקצועי. שגיאה 404 היא למעשה תרגום למקרה שבו הדפדפן ניסה לאתר משאב על פי בקשת השאילתה של הגולש ובפרט על סמך מילות המפתח שהקליד, ואולם המשאב אינו נמצא במקומו הרצוי, באתר המקורי. המקרה כזה יקבל הגולש את הכתובת הבאה: "הדף אינו קיים". במקרה זה יבין הגולש או שהתהוותה טעות בכתובת האתר ( לרוב טעות בידי הגולש עצמו) או שהעמוד הרצוי הועבר למקום אחר ברשת- טעות משמעותית של בעל אתר. כדי לצמצם את הנזק התדמיתי שכרוך בקליטת האתר – רצוי להשתמש במקרים אלו בהפניה 301 – כמעבר המשאב באופן קבוע או בהפניה 302- כמעבר המשאב באופן זמני.

המאמר בחסות https://seoup.co.il/google-seo/

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה