5 אביזרים למיתוג העסק

$(function(){setImageBanner('85e7110a-7600-43d7-891b-f9bcae1c7999','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

בעלי עסקים לומדים לא מעט במהלך ניהול העסק, וחלק מהלקחים חשובים יותר מאחרים. חשיבות המיתוג לעסק היא משהו שהרבה עסקים וותיקים התחילו להבין רק בעשור האחרון. כיום התחרות נהייתה גדולה בכל התחומים באשר הם, ורשת האינטרנט מאפשרת לאנשים לגשת לעולם העסקי מכיוונים תחרותיים אחרים, ולהקים עסקים שפעם היה לוקח חודשים להקימם, בכמה שבועות

pixabay

מסיבה זו חשוב מאוד לייצר מותג חזק, ולטפח אותו כל הזמן עם 5 אביזרים למיתוג העסק.

זה לא חייב להיות יקר, זה לא חייב להיות מוגזם, אבל זה כן חייב להיות. אתם לא צריכים להמציא את הגלגל, אלא בסך הכול להשקיע קצת מחשבה יצירתית. תעזרו בדברים קיימים, רעיונות מהמתחרים, ייעוץ ממומחים במיתוג, ואתם על הגל. רק תישארו עליו, למען הצלחת העסק.

אביזרים למיתוג העסק:

  1. 1. מחברות מודפסות – חשבתם פעם מה עולה בגורלו של פלייר פשוט? אנחנו לא צריכים לתאר לכם את מסלול החיים הקצר שלו, נכון? ובכן, אנשים אוהבים דברים שימושיים. אם הם מקבלים משהו שהם יכולים להשתמש בו, הם נוטים לשמור אותו, ולהשתמש בו. לכן מיתוג של מחברת שימושית עושה עבודה הרבה יותר טובה מהדפסה של פלייר שיווקי, לא משנה כמה הפלייר מושקע ויפה.
  2. 2. הדפסת מגנטיים – בעולם הפרסום זה דבר ידוע – מסר צריך להישמע או להיראות כמה וכמה פעמים כדי שהוא ייתפס. מגנטים זה גם דבר אפקטיבי (עיין ערך מחברות), וגם דבר שרואים הרבה. מגנט יפה ושימושי שנזרק על המקרר תופס את העין של הלקוח שלכם שוב, ושוב, ושוב, וזה בדיוק מה שאתם רוצים במיתוג.
  3. 3. הדפסת רולאפים – רולאפ זה צעד ראשוני, בסיסי וחיוני לכל עסק עם חנות. נכון, אם אתם משרד בבניין משרדים זה אולי פחות בשבילכם (עורכי דין פחות ישתמשו בכלי זה למשל), אבל כל עסק אחר צריך שיהיה לו רולאפ יפהפה וייצוגי שמושך את העין ומעביר ללקוח הפוטנציאלי את המסר שאתם, ורק אתם, נותנים מענה לצורך שלו.
  4. 4. מדבקות לרכב – יש אביזרים למיתוג העסק, ויש אביזרים מיוחדים למיתוג העסק. העניין עם מדבקות לרכב זה שיש לכם פרסומת על גלגלים, פרסומת שחונה במקומות מסוימים (למשל ליד העסק שלכם), ומושכת תשומת לב גם על הכבישים. יעיל, נוח, ולא צריך הרבה מזה – מספיק מדבק או שתיים לרכב.
  5. 5. הדפסת פולדרים:

כל עסק והמיתוג שלו, ומגוון האביזרים למיתוג רק מצביע על כמה יצירתיות ומחשבה הושקעו בתחום. בעוד שהדפסת רולאפים מתאימה לחנויות ודוכנים, ומדבקות לרכב זה כמעט לכולם, פולדרים מודפסים זה כלי ספציפי מאוד. כל חברה רצינית מחזיקה בפולדרים מהודרים, בכל תחום נחשב.

נדל"ן, פיננסים, עיצוב, ועוד אינספור עסקים מציגים פולדרים ללקוחות פוטנציאלים ומתעניינים, כדי שיוכלו לעיין ולמצוא בהם את הפרטים החיוניים לקבלת החלטה, או פשוט לעורר סקרנות, עניין ורצון ליצור קשר – וזה הרעיון של מיתוג – לשמור עליכם בראש של הלקוח, כמה שיותר.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה